Pro naše klienty máme řadu řešení ohledně přístupu k jejich účetnictví a záleží vždy na vzájemné dohodě, jak komunikace bude probíhat.
Externí účetnictví
- Základní forma. Klient dodá své účetní doklady v dohodnutém termínu a my je zpracujeme. Zpětná vazba probíhá pomocí e-mailu, nebo předáme účetní výkazy v tištěné formě.
Sdílená forma účetnictví
- Klient i dodavatel mají společný přístup do účetního programu, ten může být umístěn buď u klienta nebo u naší společnosti. Obě strany do systému vstupují zabezpečeným připojením. - Klient má online přístup do svých účetních dat. - Dohodnutá kontaktní osoba u zákazníka pořizuje do systému prvotní doklady na základě nastavených pověření - Klient nepotřebuje vlastní účetní program - Na straně klienta stačí pouze vyškolená osoba, která může vykonávat ještě další činnosti mimo zadávání dokladů - Online přehled o účetních datech
Kombinovaná forma účetnictví
- Na straně klienta je jsou nainstalovány moduly účetního programu, které klient využívá - V určeném termínu dochází k sehrání dat do účetního programu umístěném v naší firmě - Po sehrání obdržená data zaúčtujeme